Bu Blogda Ara

Merhaba:)

Ziyaretiniz için teşekkür ederim !

Obrigada pela visita !
Thank you for your visit !
Gracias por su visita !
Merci pour votre visite !
Grazie per la vostra visita !
Спасибо за Ваш визит !
Danke für Ihren Besuch !

Selam Aleykum!

Ευχαριστίες για την επίσκεψη !

訪問いただきありがとうございます !


İzleyiciler

Facebook a son eklediklerim. Beklerim:=))

27 Mart 2013 Çarşamba

Eski CAM Vazom yenilendi

Uzun süredir mutfak dolabimin alt rafinda bekleyen cam vazomda sonunda kalkti süslendi makyajini yapti, boyandi, takti, takistirdi ve salondaki yerini aldi :)

Oglum giymeyen tsörtlerini getirdiginde birinin üzerinde harika straz taslar vardi ve hemen koyuldum onlari sökmeye, sonrasinda da benim cam vazomda yerlerini aldi o güzelim taslar.

Yok yok artik atmadan evvel her sey hakkinda detayli düsünen bir geri dönüsümcü oldum ciktim sevgili blog canlarim :)

Tsörtleride kesip sepet ördüm, onu da sonra fotograflayip paylasirim canlar.

Sevgimle.










2 yorum:

  1. Merhabalar cok guzel olmus bendede buna benzer bir vazo var kumlama yapmayı dusunuyordum ama böyle birseyde olabilir güle güle kullanın sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim sevgili ada$im. Kumlamada da ben aralara taslar yerlstiriyorum, o da cok hos oluyor. Sevgimle.

      Sil