Bu Blogda Ara

Merhaba:)

Ziyaretiniz için teşekkür ederim !

Obrigada pela visita !
Thank you for your visit !
Gracias por su visita !
Merci pour votre visite !
Grazie per la vostra visita !
Спасибо за Ваш визит !
Danke für Ihren Besuch !

Selam Aleykum!

Ευχαριστίες για την επίσκεψη !

訪問いただきありがとうございます !


İzleyiciler

Facebook a son eklediklerim. Beklerim:=))

22 Temmuz 2012 Pazar

Tül ile Saç Örme Tekniği

Gece için, ya da hatta plaj ki sanırım gündüz tül yerine kurdele kullanmak daha şık olur, cidden güzel bir teknik.

5 yorum:

  1. HARİKA SONUNA KADAR İZLEDİM.
    BAKTIM SENİN ÜYENMİŞİM BANADA BEKLERİM...ÖZLETME KENDİNİ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkli lezzetler denemeyi seviyorum, mutlaka gelecegim, hatta geliyorum, hemde simdi:=))

      Sil
  2. benim yorumum niye görünmüyor?

    YanıtlaSil