Bu Blogda Ara

Merhaba:)

Ziyaretiniz için teşekkür ederim !

Obrigada pela visita !
Thank you for your visit !
Gracias por su visita !
Merci pour votre visite !
Grazie per la vostra visita !
Спасибо за Ваш визит !
Danke für Ihren Besuch !

Selam Aleykum!

Ευχαριστίες για την επίσκεψη !

訪問いただきありがとうございます !


İzleyiciler

Facebook a son eklediklerim. Beklerim:=))

28 Şubat 2011 Pazartesi

Sen Benim?








Sen benim; Yaradan’dan ötürü yaradılanı sevişim,
Bir adım gelene on adım gidişimsin…
Ve herkesi oldu...ğu gibi kabul edişimsin…
Sen benim; Bugünüme şükür ve… 
yarınıma dua edişim, Azla yetinişim, çoğa göz dikmeyişimsin, 
Ve kapanmayan avuç içimsin…

Hz. Mevlana

2 yorum:

  1. Mısralar okadar güzel ve anlamlı ki söyleyecek kelime bulunmuyor.

    Allah yar ve yardımcınız olsun sizin ve hepimizin

    YanıtlaSil
  2. Aminnn. Tesekkür ederim bilmukabele.

    YanıtlaSil