Bu Blogda Ara

Merhaba:)

Ziyaretiniz için teşekkür ederim !

Obrigada pela visita !
Thank you for your visit !
Gracias por su visita !
Merci pour votre visite !
Grazie per la vostra visita !
Спасибо за Ваш визит !
Danke für Ihren Besuch !

Selam Aleykum!

Ευχαριστίες για την επίσκεψη !

訪問いただきありがとうございます !


İzleyiciler

Facebook a son eklediklerim. Beklerim:=))

23 Şubat 2011 Çarşamba

Leyla'yı düşünürken seni görmedim...


Mecnun namaz kılan birinin önünden geçer.


 ADAM: "Ey Mecnun beni görmüyor musun da namaz kılarken önümden geçiyorsun?


" MECNUN: "Be adam ben Leyla'yı düşünürken seni görmedim, 


Sen Mevla'yı düşünürken beni nasıl gördün ?

2 yorum:

  1. Hahayt (gülme efektidir) :))))

    Güzeldi :)(:

    YanıtlaSil
  2. Yorumunun okuyunca ayni efektle cinladi burasi :=))

    YanıtlaSil