Bu Blogda Ara

Merhaba:)

Ziyaretiniz için teşekkür ederim !

Obrigada pela visita !
Thank you for your visit !
Gracias por su visita !
Merci pour votre visite !
Grazie per la vostra visita !
Спасибо за Ваш визит !
Danke für Ihren Besuch !

Selam Aleykum!

Ευχαριστίες για την επίσκεψη !

訪問いただきありがとうございます !


İzleyiciler

Facebook a son eklediklerim. Beklerim:=))

21 Şubat 2011 Pazartesi

Bosalan Kavanoz ve §i§elerim. Cam Boyama

Atmaya kiyamadim. Son zamanlarda süngerle tamponlayarak boyama yapmak cok hosuma gidiyor ve diger tüm renkler bana küstü sanirim. Zira cikolata ve altin rengi delisim:=))




2 yorum:

  1. Sende geri dönüşümcü oldun gibi geliyor bana :)

    Bende yaldızı eskiden çok kullanırdım. Seviyorum... Özellikle koyu renklerle çok hoş oluyor. Ve bundanda çok cici olmuş, ellerine sağlık. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  2. Cidden artik biten kutu ve vs leri atmadan evvel kendimi düsünür buluyorum:))

    Hatta bazen klinikte ki ilac kutularina dahi göz diktigim oluyor:)) Acaba bu bir hastalik mi? Öyle ise neden bize fakülte de ögretilmedi? Ben benim prefesörün kulagini bir cekeyim yarin:=)))

    YanıtlaSil